Tel Keshet

Tel Keshet

יום שני, 29 במרץ 2010

יום 20 (מחולון לכפר יונה - מנוחה)

על-פי התכנון המקורי, ביום זה השביל מתחיל מ- מצפה מודיעין ועד ומסילת ציון, דרך לטרון.

אני העברתי יום זה בנסיעות מחולון לת"א ומשם להרצליה ששם חיכו לי יבגני ואולגה.
אצל יבגני ואולגה היתה אחת מארוחות השחיתות שיצא לי לאכול במהלך השביל ולקינוח עוד היתה גלידה רוסית אוריגינלית עם 100% שומן ...
משם יבגני הקפיץ אותי לתחנת האוטובוס ולקחתי את קו 605 שהגיע לנתניה. עולם קטן, אבל באוטובוס פגשתי את אלכס ליבסטר שעשה את דרכו לחגוג את ערב פסח עם משפחתה של דפנה. מאוד נחמד מצד דפנה שהזמינה אותו לחגוג עימם את ארוחת החג.

ירדתי בתחנה המרכזית של נתניה, ובלי לחשוב פעמיים - שמתי את התרמיל על הגב וצעדתי את כל הדרך עד לביתם של יוסי וריבקה (מרחק של 6 ק"מ מהתחנה המרכזית, אבל מי סופר ...)

ארוחת החג היתה מאוד קלילה. קריאת ההגדה היתה מהירה והאוכל, לרבות הקינוח - לא אכזבו.
בסוף הארוחה, אני ואבא שלי נסענו לדירה של יוני ואפרת בכפר יונה והעברנו את הלילה בביתם.

סוף יום 20 !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה